Pilot uniwersalny a kod do TV FUNAI
Elma
2004-11-22 08:28:36 UTC
Witam!
Nie bardzo wiem na jaką grupe napisac, wiec gdyby sie okazalo , ze swoj
problem przedstawiam na niewlasciwej to bardzo prosze o podanie na jaka
powinnam sie zwrocic o pomoc.

Problem jest taki:
znajoma ma telewizor kolorowy marki FUNAI model TV-2000MKII - dosyc stary
juz, ale w pelni sprawny.Niestety pilot do tego TV nie funkcjonuje juz
prawidlowo. Zakupila wiec uniwersalny pilot marki Philips SBC-RU252.
W instrukcji do pilota podany jest kod jaki nalezy zaprogramowac dla TV
FUNAI, ale niestety on "nie lapie".
Probowalismy wg instrukcji odczytac kod z odbiornika TV, ale pilot sprawdza
wszystkie dostepne mu kody i nie znajduje wlasciwego.
Co zrobic? Pilot dziala poprawnie, bo zostal sprawdzony na dwoch innych TV
Sharp ( równiez nie najmlodszy) i Thompson .

Bede wdzieczna za pomoc. Nie bardzo usmiecha sie znajomej kupno nowego TV.
Pozdrawiam.
Elma
peters
2004-11-22 09:03:59 UTC
Post by Elma
Bede wdzieczna za pomoc. Nie bardzo usmiecha sie znajomej kupno nowego TV.
Pozdrawiam.
Elma
Sa piloty, ktore mozna uczyc poszczegolnych kodow.
http://www.dipol.com.pl/sklep/a9952.htm

peters
Sebastian Bialy
2004-11-22 09:11:48 UTC
Post by Elma
W instrukcji do pilota podany jest kod jaki nalezy zaprogramowac dla TV
FUNAI, ale niestety on "nie lapie".
A czy to nie uszkodził się odbiornik w telewizorze ? Może pilot jest w
porządku ... Poszukaj innego pilota od tego modelu (hehe, wiem, marne
szanse) będzie jakas większa poszlaka.
Sebastian Bialy - ***@poczta.onet.pl
Tomek
2004-11-22 19:32:30 UTC
Post by Elma
[...]
Jeśli stary pilot troche działa to niech znajoma kupi gumki do pilotów. W
zestawie jest ze 100 takich malutkich gumek i tubka kleju. Za całość
zapłaciłem chyba 5 zyli. Pilot działa jak nowy. Tomek