Automat Philips CSM 84 III obsługa
Darek
2015-12-26 18:05:03 UTC
Stałem się posiadaczem Automatu Philips(Assembleon) CSM 84 III. Tak
sobie czytam pomału instrukcję i mam kilka pytań dotyczących obsługi. W
maszynie była dyskietka zawierająca jakiś przykładowy projekt. Są tam
między innymi pliki *.brd , *.fdr , *.prd (board,feeder,production?).
Jak (w jakim oprogramowaniu) tworzy się te pliki? Jak przejść od np.
pliku *.txt pick&place z Protela 99 do takich plików?
Wraz z nią dostałem jakieś dyskietki na których są pliki: BOOT386.012 ,
KJ0-58D9.025 , KJ1-42B0.012 , KJ1-42D0.534; Co to za pliki? Na jakieś
wykonywalne z Dos-a nie wyglądają.
Jest w PL jakiś serwis tego typu automatów?
Może znajdzie się jakaś dobra dusza najlepiej z okolic Wrocławia która
ma taką lub podobną maszynę i zechciałaby (odpłatnie) udzielić mi małego
szkolenia?

Pozdrawiam
Darek

---
piterosssss
Nadal zainteresowany pomocą? Wiem, że post jest z 2015r ale dopiero teraz go zauważyłem.
a***@gmail.com
2018-07-16 21:58:42 UTC
Post by piterosssss
Post by Darek
Witam,
[...]
Witam. Mam taka maszynę od prawie dwóch lat i jakoś sobie radzę ale szukam oprogramowania CSM TOOLBOX. Poza tym z hęcią pozyskał bym pliki BOOT386.012 ,
Post by piterosssss
KJ0-58D9.025 , KJ1-42B0.012 , KJ1-42D0.534 bo moja dyskietka padła.
Zenek Kapelinder
2018-07-17 01:24:56 UTC
a***@gmail.com
2018-07-17 04:53:53 UTC
Nieraz wujek Google wie lepiej niż ja i poprawia.... A miało być "z chęcią"
a***@gmail.com
2018-07-17 04:57:27 UTC
Witam. Mam taka maszynę od prawie dwóch lat i jakoś sobie radzę ale szukam oprogramowania CSM TOOLBOX. Poza tym z chęcią pozyskał bym pliki BOOT386.012 ,