kondziorki SMD
Andrzej Kamieniecki
2003-07-14 20:46:57 UTC
Mam kondensator smd 47u i on ma na obudowie taki pasek, to oznacza ze
tam jest minus czy plus ?
Plus.

Andrzej Kamieniecki

P.S.
Trochê siê przyczepiê: proszê nie pisaæ "kondziorek" bo to baaaaardzo
infantylne jest.
Tomasz
2003-07-14 21:30:12 UTC
Witam!
Post by Andrzej Kamieniecki
Plus.
Dzieki! Juz sie stabilizator nie grzeje ;) Hmm zmylilo mnie to ze na
zwyklych elektrolitach pasek ma wlasnie minus...
Post by Andrzej Kamieniecki
P.S.
Trochê siê przyczepiê: proszê nie pisaæ "kondziorek" bo to baaaaardzo
infantylne jest.
Nie przecze. Tak kiedys slyszalem na tej wlasnei grupie wiec powtorzylem.
Juz nie bede ;))
Marcin E. Hamerla
2003-07-14 21:32:13 UTC
Post by Tomasz
Plus.
Dzieki! Juz sie stabilizator nie grzeje ;) Hmm zmylilo mnie to ze na
zwyklych elektrolitach pasek ma wlasnie minus...
Masz szczescie, ze sie nie zapalil. Tantale, szczegolnie wlutowane na
odwrot, zapalaja sie bardzo, bardzo widowiskowo zostawiajac w plytce
piekny krater.
--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."
BLE_Maciek
2003-07-15 08:59:28 UTC
Wow, zaraz wyprobuje :-)))))
Grzegorz Mentrak
2003-07-15 10:41:56 UTC
Post by BLE_Maciek
Post by Marcin E. Hamerla
Masz szczescie, ze sie nie zapalil. Tantale, szczegolnie wlutowane na
odwrot, zapalaja sie bardzo, bardzo widowiskowo zostawiajac w plytce
piekny krater.
Wow, zaraz wyprobuje :-)))))
Tylko uważaj! Mnie się kiedyś coś po..tentegowało i wszystkie
kondensatorki tantalowe SMD na płytce wlutowałem odwrotnie. I nie
powiem żeby to były "zimne ognie". Ugasiłem je ... KAWĄ (tylko to było
pod ręką).
Grzegorz Mentrak
gmentrak (at) polbox (dot) com
GG:5305646